خواص موز خشک

موز خشک

خواص موز خشک به عنوان یک میوه خوشمزه که شبیه لبخند زیبای شماست، بسیار بی شمار بوده و به خصوص برای ورزشکاران حرفه ای مفید است. مصرف موز سبب می شود تا سروتونین که مسئول احساسات خوب در بدن انسان است، سریعتر وارد مغز شده و به این شکل به بهبود وضعیت روحی بیشتر خندیدن کمک می کند. موز خشک نارگیل مارکت طعم شیرینی دارد و از بهترین موزهای وارداتی ایرانی جهت خشک کردن استفاده می شود. مصرف این میوه خوشمزه همراه با شیر در وعده صبحانه میتواند به پر انرژی شدن ما در طول روز کمک کند.

از دیگر خواص موز خشک می توان به وجود پتاسیم، ویتامین آ و ویتامین سی اشاره کرد که انرژی بسیار مناسبی را به عنوان یک میان وعده بی نظیر در اختیار شما قرار می دهد. به همین دلیل است که ورزشکاران حرفه ای همواره از موز خشک در رژیم غذایی خود استفاده می کنند. وجود سروتونین در این محصول سبب جلوگیری از افسردگی و کاهش تبعات آن شده و با تزریق مستقیم اکسیژن به مغز، عملکرد این عضو بسیار مهم در بدن را بهبود می بخشد. از این رو مصرف موز به سالمندان دارای پارکینسون و آلزایمز توصیه می شود.

وجود فیبر بالا و کالری کنترل شده در موز، ورزشکاران را به مصرف آن ترغیب می کند. بهبود عملکرد سیستم گوارشی نیز از دیگر خواص موز خشک به شمار می رود که به درمان یبوست و پاک سازی روده ها کمک می کند. از دیگر فواید موز خشک عرضه شده در فروشگاه اینترنتی نارگیل مارکت می تواند به تقویت سیستم قلبی و عروقی، بهبود سلامت چشم، تقویت استخوان ها، مبارزه با سرطان و از بین بردن کم خونی منجر شود.

افراد سیگاری که به ترک سیگار علاقه دارند، با خواص موز خشک و به دلیل برخورداری از سطح بالای پتاسیم، ویتامین بی و منیزیم به روند بازیابی پس از ترک سرعت بیشتری می بخشند. در صورتی که دمای بدنتان در طول روز افزایش می یابد، با مصرف موز خشک می توانید دمای بدن را کنترل کنید.


برای خرید موز خشک در بسته بندی های 100 گرمی تا 1 کیلوگرمی به این لینک در فروشگاه آنلاین نارگیل مارکت بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.