خواص آلوئه ورا

آلوئه ورا خشک

گیاه بی نظیر و پر خاصیت آلوئه ورا خشک شده که به دلیل مکانیزم و فرآیند خشک کردن آن در کارگاه مجهز و به روز نارگیل مارکت، تمام خواص آن حفظ شده، به شدت مورد پسند افراد دارای مشکلات پوست و مو قرار گرفته است. آلوئه ورا دارای طعمی خاص و لذیذ بوده که بر خلاف بسیاری از گیاهان خوراکی دیگر، مورد توجه کودکان و بزرگسالان قرار می گیرد.

گیاه تازه Aloe Vera برای درمان بیماری های پوست و مو به شدت توصیه می شود و فرآیند خشک کردن آن در کارگاه نارگیل مارکت، درصد بسیار زیادی از خواص آن را حفظ می کند. به این ترتیب حتی می توان با مصرف خوراکی آلوئه ورا خشک نیز از خواص بی نظیر آن بهره مند شد. در علم پزشکی و برای تولید بسیاری از لوسیون ها، کرم های ضد آفتاب، روغن بچه، اسپری مو، ژل مو و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی از این گیاه بی نظیر استفاده می شود که نشان دهنده خواص بسیار مفید آن است.

به دلیل برخورداری از مقدار زیادی مایعات در ساختار این گیاه، فرآیند تولید آلوئه ورا خشک بسیار زمان بر بوده تا خواص آن به میزان بسیار زیادی حفظ شود. علاوه بر خواص بی نظیر برای پوست و مو، از Aloe Vera برای بهبود هضم غذا، درمان سندرم روده تحریک پذیر و یبوست، درمان اختلالات سیستم گوارشی به دلیل بهره مندی از پلی ساکارید، افزایش ایمنی بدن، سم زدایی بدن، مهار رشد توده های سرطانی، درمان عوارض رادیو تراپی، کاهش درد عضلات و کاهش درد آرتروز استفاده می شود.

افرادی که از قند خون بالا یا دیابت برخوردارند یا افرادی که قصد کاهش کلسترول و بهبود عملکرد قلب و عروق را دارند، باید به مصرف آلوئه ورا خشک یا سایر محصولات فرآوری شده از آن روی آورند. از دیگر خواص این گیاه جادویی می توان به کاهش درد های قاعدگی، خاصیت ضد پیری، درمان فشار خون، درمان بیماری و دفع سنگ کلیه، درمان ایدز، درمان سینوزیت و آسم، درمان پسوزیاریس، افزایش قوای جنسی و درمان پوکی استخوان اشاره کرد.


برای خرید آلوئه ورا خشک با بهترین کیفیت و قیمت، به این لینک بروید تا این گیاه دوست داشتنی را در بسته بندی های 100 گرمی تا 1 کیلوگرمی خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.